Op maandag t/m vrijdag tijdens openingstijden van de praktijk, kunt u, als u bij onze praktijk bent ingeschreven, voor spoedgevallen contact met ons opnemen via telefoonnummer 038 – 465 75 44. Belt u zo vroeg mogelijk, dan doen wij onze uiterste best u diezelfde dag nog te helpen. LET OP: bovenstaande geldt alleen voor patiënten die bij onze praktijk ingeschreven zijn!
Bent u ingeschreven bij een andere tandartspraktijk, dan moet u voor een spoedgeval daar naartoe bellen; heeft u geen tandarts, dan kunt u voor spoedgevallen bellen naar Tandartsspoedpraktijk 0900-8602.

In het weekend of buiten de openingstijden kunt u voor spoedgevallen, ernstige pijnklachten en nabloedingen, contact opnemen met Tandartsspoedpraktijk via telefoonnummer 0900-8602. Tandartsspoedpraktijk houdt spreekuur in het Isala ziekenhuis in Zwolle. Dit geldt zowel voor onze eigen patiënten als voor diegenen die bij een andere tandarts of bij geen tandarts ingeschreven staan.

Wat is spoed?

• Afgebroken, uitgevallen of losse tand of kies door een ongeluk (trauma)
  • Nabloeding na het trekken van een tand of kies
  • Pijn na het trekken van een tand of kies, waarbij de pijn slecht te bestrijden is met pijnstillers
  • Tand- of kiespijn, welke pijn slecht te bestrijden is met pijnstillers
  • Opgezwollen wang door ontsteking met koorts, slikklachten e.d.
  • Na een implantologische behandeling: nabloeding, ernstige pijnklachten, loszittend implantaat.

Tandarts Gertjan Postema aan het werk met een microscoop